Senzorická hra Štipce
Kód: 1384803Podrobný popis
Senzorická hra pre deti na rozvoj jemnej motoriky, vizuálneho vnímania a predstavivosti. Prostredníctvom tejto hry sa rozvíjajú uchopovacie motorické zručnosti. Štipce a rôzne kartónové časti môžu byť spájané voľne podľa vlastnej fantázie alebo na základe priložených kartičiek s predlohami.Hra obsahuje 115 častí - 20 kartičiek s predlohami (10 so žltým a 10 s modrým okrajom), 80 farebných štipcov, 14 kartónových motívov a návod s inštrukciami.
Obsiahla hra s mnohými hernými variáciami a rôznou úrovňou obtiažnosti. Trénuje jemnú motoriku, zručnosť, koncentráciu a vizuálne vnímanie. Podporuje a rozvíja koordináciu ruka-oko. Hra je vhodná pre deti od troch rokov, pre jedného a viacerých hráčov.
Pre deti od 2 rokov
Dodatočné parametre
Kategória: | Spoločenské hry |
---|---|
Hmotnosť: | 2.48 kg |
Doporučený vek: | pre deti od 2 rokov |
Vhodné pre: | unisex |
Počet dielikov: | 115 |
Materiál: | kartón |
Desaťminútová hra na precvičenie pamäti a spoznávanie zákonitostí zvieracích rodín, alebo čo si zapamätáte za 10 sekúnd? Hra vychádza z úspešnej anglickej hry Brainbox!
Sada Mozgovňa Logic obsahuje pravidlá aj riešenia. Ďalšia z kartových logických hier a rébusov z obľúbenej edície Mozkovna. Trénujte svoj mozog!
Spoločenská hra pre deti Krtkovia Janod na rýchlosť a pozornosť je určená pre deti vo veku 3 - 6 rokov, pre 2-4 hráčov.
Desaťminútová hra na precvičenie pamäte a znalostí zo sveta vynálezov a vynálezcov. Hra vychádza z úspešnej anglickej hry Brainbox!
Lekno je spoločenská hra určená pre deti od 6 rokov na zdokonalenie zručností a jemnej motoriky.
Súbor náučno-logických spoločenských hier ŠKOLÁCI obsahuje komponenty pre štyri základné hry.
Detská strategická Hádaj kto som! je vhodná pre deti od 5 do 12 rokov, má motív zvieratiek, je v anglickom jazyku.
Edukačná drevená hra je vyvinutá v spolupráci s pedagógom pre deti od 3 rokov, je vhodná aj pre deti v materskej škole.
Herný ovládač vydáva rôzne zvukové sekvencie sprevádzané svetelnými efektmi.
Panoramatické pexeso vychádza z klasického pexesa. Nehľadajú sa však rovnaké obrázky, ale informácie, ktoré patria k sebe.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.