Emócie a pocity s predlohami 20 ks
Kód: J08038Podrobný popis
Drevená edukatívna magnetická hračka pre deti Émocie a pocity Janod je náučná hra pre deti. Úlohou detí v tejto hre je rozoznať samotnú emóciu z priložených kartiet s rôznymi emociálnymi situáciami a následne správne pridávať a spárovať na drevenú dosku magnetické tváričky s emóciami, obliecť im tričko a priradiť k nim správneho smajlíka s emóciou tak, aby ste zmenili univerzálnu podkladovú dosku.Magnetická hra obsahuje 27 magnetiek, 20 ilustrovaných kariet, ktoré zobrazujú rôzne emociálne situácie a 1 magnetickú drevenú dosku.
Vhodné pre deti: od 2 - 5 rokov
Rozmer produktu: 32 x 4 x 32 cm
Materiál: drevo a kartón
Dodatočné parametre
Kategória: | Spoločenské hry |
---|---|
Hmotnosť: | 1.42 kg |
Doporučený vek: | pre deti od 2 rokov |
Vhodné pre: | unisex |
Rozmery balenia: | 32 x 4 x 32 cm |
Počet dielikov: | 47 |
Materiál: | drevo,magnet |
Drevená magnetická hra Učíme sa farby od firmy Janod je skvelou zábavou pre všetky malé deti.
Je čas na veľkú súťaž v akrobacii na lúke! Vlci a jahňatá sa ukážu vo svojej najlepšej športovej súprave a mieria na vrchol pyramídy.
Úniková hra R.U.R. nadväzuje na dej Čapkovej drámy roky potom, čo nad svetom prevzali nadvládu roboti.
Magnetická kniha Magneti'Book Animals je krásna hračka vhodná pre deti od 3 do 8 rokov.
Sada Mozgovňa Logic obsahuje pravidlá aj riešenia. Ďalší z kartových logických hier a rébusov z obľúbenej edície Mozkovna. Trénujte svoj mozog!
Desaťminútová hra na precvičenie pamäte a osvojenie si pojmov z matematiky. Hra vychádza z úspešnej anglickej hry Brainbox!
Hry Kvído V kocke nadväzujú na obľúbené hry V kocke, ale tentoraz sú prepojené s obľúbenou detskou postavou chobotničky Kvída.
Máte radi pexeso? V tom prípade je Vedomostné pexeso - Osobnosti 20.storočia pre vás ako stvorené.
V hre Tipni si! Slovensko budete odhadovať rozlohu, storočie, počty obyvateľov a ďalšie veličiny.
Máte radi pexeso? V tom prípade je Vedomostné pexeso - Vlajky Európy od ALBI pre vás ako stvorené. Odteraz nehľadáte jednoduché obrázky, ale pary informácií.
Kto alebo čo som? Pekár, lev alebo dokonca kanvica? Na výhru tejto hry potrebujete chladnú hlavu, pretože víťazom môže byť iba ten, kto kladie správne otázky a kombinuje ich...
V spoločenskej hre Tipni si! Junior vôbec nejde o to všetko presne poznať ako v škole. Stačí mať dobrý odhad.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.