Logická hra pre deti Milo v akvaparku od 6 rokov
Kód: 1306822002


.png?6477c894)


Podrobný popis
Je čas začať sa hrať v aquaparku s guličkou Milo! V parku je neustále sa meniaci tobogán, ktorý sa dá zmeniť mihnutím oka. Cieľom je posunúť pestrofarebné kúsky šmýkačky tak, aby po nej Milo Marble mohol svišťať. Spočiatku je potrebný dobrý prehľad a potom pevná ruka na spúšťanie gulôčky. 60 úloh má z kola na kolo stúpajúcu náročnosť. Komu sa ich všetky podarí vyriešiť?
Obsah: 1 bazén (pozostávajúci z 1 ilustrovanej škatule, 1 mriežky (zo 4 dielikov), 1 hracej dosky), 1 guľôčky Milo, 1 žltého plávacieho kruhu, 2 drevených blokov štartu a cieľa, 13 šmýkačiek, 1 špirálovej knihy so 60 úlohami a riešeniami, 1 kniha pravidiel.
Dodatočné parametre
| Kategória: | Spoločenské hry |
|---|---|
| Hmotnosť: | 0.31 kg |
| EAN: | 4010168262666 |
| Doporučený vek: | pre deti od 6 rokov |
| Vhodné pre: | unisex |
| Rozmery balenia: | 17 x 13 x 5 cm |
| Počet dielikov: | 77 kariet |
| Materiál: | kartón,drevo |
Rýchlo! Chyťte všetky ryby! S vtákom na hlave a magnetom na špičke vtáčieho zobáka je presnosť nevyhnutnosťou, pokiaľ ide o úspešné ulovenie čo najväčšieho počtu rýb.
Výborná hra na narodeninové oslavy, ktorá zaženie nudu, rozhýbe deti a hráči si precvičia odhad vzdialenosti a presnosť.
Máte radi pexeso? V tom prípade je Vedomostné pexeso - Osobnosti 20.storočia pre vás ako stvorené.
"Obľúbená hra Preteky s vajíčkom na lyžici, s ktorou rozbehnete každú narodeninovú párty! Kto bude prvý v cieli bez toho, aby mu vajíčko spadlo? Táto jednoduchá hra pre deti...
Edukatívna drevená hra je vyvinutá v spolupráci s pedagógom pre deti od 4 rokov, je vhodná aj pre deti v materskej škole.
Je čas na veľkú súťaž v akrobacii na lúke! Vlci a jahňatá sa ukážu vo svojej najlepšej športovej súprave a mieria na vrchol pyramídy.
Magnetická hra SARDINKY je skvelá hra pre deti v krásnej plechovej dóze v tvare sardinky, ktorá sa dá použiť aj na uskladnenie iných hračiek.
Hráči pomáhajú malým drakom nazbierať čo najviac zmrznutých trblietavých kameňov.
Desaťminútová hra na precvičenie pamäte a znalostí zo sveta vynálezov a vynálezcov. Hra vychádza z úspešnej anglickej hry Brainbox!
Úniková hra R.U.R. nadväzuje na dej Čapkovej drámy roky potom, čo nad svetom prevzali nadvládu roboti.
S touto magnetickou organizačnou schémou sa plány rodiny stanú hračkou.
Kto prvý nájde cestu k rakete? Cieľom hry je byť prvý, kto príde k rakete! Ideálna hra pre spoznávanie viacerých pravidiel naraz a rovnako učí deti aj počítať.
Otvárajte 24 dní okienka, splňte úlohy na každý deň a zahrajte sa každý týždeň novú zábavnú hru.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
